Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Γειά σας και καλωσορίσατε στο blog μου! Εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες απο τις δημιουργίες μου.Για οποιαδήποτε ερώτησή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail: penyscreations@gmail.com Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

Ευχές για τον Χρήστο & την Έλενα

Άλλο ένα mini album, για να γεμίσει και αυτό με ευχές
 για ένα νιόπαντρο ζευγάρι!
Παιδιά να είστε ΠΑΝΤΑ μαζί , ενωμένοι και αγαπημένοι!!!























Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Πηνελόπη

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και ρομαντικό άλμπουμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. polu oraio!!!!!!!!!Agapimeni mou selida auti pou grafei dream big!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα άλμπουμ σου είναι παραμυθένια!Κάθε φορά!
    Υπέροχο Πηνελόπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. an kai kathisterimena se euxaristoume para polu!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είστε πάντα αγαπημένοι! Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!