Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Γειά σας και καλωσορίσατε στο blog μου! Εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες απο τις δημιουργίες μου.Για οποιαδήποτε ερώτησή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail: penyscreations@gmail.com Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Λεύκωμα Εγκυμοσύνης

Ένα λεύκωμα για τους πρώτους 9 μήνες της εγκυμοσύνης!
Σε κάθε σελίδα υπάρχει θέση για να καταγράψει η μέλλουσα μανούλα, την ημερομηνία, το βάρος, το μήκος του μωρού της, καθώς και καρτελάκι για να τοποθετηθεί ο κάθε υπέρηχος και  χώρο στο πίσω μέρος για να καταγράψει ότι θέλει να θυμάται από την υπέροχη αυτή εμπειρία!
















  



Να είστε πάντα καλά!!!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Πηνελόπη

10 σχόλια:

  1. bravo pinelopi!!!!!!!!!!
    einai polu diaforetiko apo osa exeis kanei,k mou aresoun oi allages!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kai pali bravo ,mou aresei pou ekselisese!!!!!!!!!!!
    kali sunexeia....an arxises anartisis sxetikes me egkumosunes...suntoma 8a arxisoun kai oi anartiseis gia mora...opos egine k me mena...xixi!!!!!!
    polla filia!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφο!!!Μου αρέσει πολύ και σαν ιδέα και σαν αποτέλεσμα!!!Να σου πω ακόμα καλό καλοκαίρι και το οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως εως τις 5-7!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχω δει εδώ και καιρό, αλλά από βιασύνη δεν είχα γράψει!!! Πάρα πολύ ωραία ιδέα και πάρα πολύ ωραίο άλμπουμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που σας άρεσε! Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα,θα μπορούσα να το παραγγείλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα στο Mail που φαίνεται στο προφίλ μου.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα! Φτιάχνετε ακόμα αυτά τα λευκώματα εγκυμοσύνης;; Και αν ναι θα ήθελα να μάθω την τιμή και πως να το παραγγείλω. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!